Louis Vuitton legújabb arca egy videojáték karakter

A mai számítógépes játékok egyre inkább megközelítik a valóságot. Úgy tűnik azonban, hogy a valóság is egyre közelebb kerül a videojátékokhoz. A francia divatmárka 2016-os reklámkampányát Lightningnak, az igen népszerű Final Fintasy játék főszereplőjének adták.
monimi
A mai számítógépes játékok egyre inkább megközelítik a valóságot. Úgy tűnik azonban, hogy a valóság is egyre közelebb kerül a videojátékokhoz. A francia divatmárka 2016-os reklámkampányát Lightningnak, az igen népszerű Final Fintasy játék főszereplőjének adták. 
Louis Vuitton

EGY IGAZI HŐSNŐ!

Mint ahogy azt lassan megszokhattuk a bárokban „felejtett” legújabb iPhone-ok esetében, a bejelentés nem hivatalosan történt. A Louis Vuitton kreatív igazgatója, Nicolas Ghesquiere szivárogtatta ki a rövid videót az Instagramon, ami aztán bejárta a világ sajtóit. A bejegyzés mellé azt írta, hogy Lightning egy igazi hősnő, és „a valóság és a fantázia eggyé vált”.

„A régi Nicolas visszatért. A régi Nicolas megszállott sci-fi rajongó, kísérletező típus. Mindannyian egy új dimenzióban élünk és mindenki maga dönti el, hogy milyen formában integrálja ezeket az új digitális, virtuális és számítógépes fogalmakat a valós életébe” – nyilatkozta a 44 éves dizájner, aki mindössze két éve vezeti a cég női kollekciójának tervezését, és azt rebesgetik róla, hogy nem igazán tud mit kezdeni a nagy múltú divatóriás örökségével. Az új kollekcióval Ghesquiere egy innovatív, jövőbe mutató irányt jelölhet ki az 1854-ben alapított divatház számára.

A „Series 4” néven emlegetett kampányban rész vesz a karakter megalkotója Tetsuya Nomura, valamint a zeneszerző Keiichiro Shibuya is, aki többek között a digitális popsztár Hatsune Miku zenéin is dolgozott. A cég tehát komolyan veszi, hogy eredeti japán tehetségekkel működjön együtt ebben a formabontó kampányban. Lightning rajongótábora egyébként különösen erős Japánban, ami egy fontos hely a Louis Vuitton számára, mivel – a Bain & Company tanácsadó cég gyakran idézett 2015-ös jelentése szerint – a második legnagyobb luxus piac a világon, így nem véletlenül esett a választás a digitális lányra.

Louis Vuitton Series 4

MI AZ A FINAL FANTASY?

Final Fantasy egy számítógépes szerepjáték, ami nemcsak a videojátékok korát rengette meg alapjaiban, de az Anime, Manga és a Cosplay tömeges elterjedéséért is közvetve felelős. A Final Fantasy VII-ből több mint 10 millió példányt adtak el világszerte, és egy nagyszabású animációs film is készült belőle „A harc szelleme” címmel.

Lightning először a Final Fantasy XIII. részében tűnt fel. A karakter megalkotásával a játékot készítő Square Enix stúdió egy erős női szereplőt kívánt bevonni a játéksorozatba. Lightning, egy rózsaszín hajú, szamuráj karddal hadonászó hősnő, aki a reklámfilmben különböző pózokban mutatja be a márka legújabb kollekcióját.

Egyébként nem a Louis Vuitton az első, aki felhasználja a világ egyik leghosszabb videojáték sorozatának karaktereit, mert a Prada már 2012-ben előállt egy hasonló kollekcióval és kampánnyal, amely a játék 25. évfordulójára készült.

Louis Vuitton Series 4

MIT SZÓLNAK EHHEZ A MODELLEK?

Azt nem tudni, hogy mennyi köze lehet a divatház választásának ahhoz, hogy a francia törvényi szigorítások miatt a modelleknek a jövőben orvosi papírral kell igazolniuk, hogy a testtömeg-indexük összeegyeztethető a munkával, és a magazinoknak minden egyes esetben jelezniük kell, ha photoshoppolni szeretnék a modelljüket.

Az biztos, hogy a modellek már a 2014-es Párizsi Divathéten az utcára vonultak, hogy felhívják a figyelmet a nemek közti egyenlőtlenségre. Igaz ugyan, hogy ekkor csak egy szervezett flashmob keretében imitálták a tüntetést. Kíváncsi vagyok, hogy a hölgyek mikor lépnek majd valódi sztrájkba a hirtelen feltűnt digitális versenytárs betiltásáért.

 

A VIRTUÁLIS VILÁG MÁR A JELEN

Úgy tűnik, hogy a divatipar szerelmi viszonyt folytat a digitális világgal. Az elmúlt évben tanúi lehettünk a virtuális divatbemutatók születésének, ezen kívül sokatmondó a közelgő 2016-os Met gála címe is, melyet sokszor a divat Oscar-jaként is emlegetnek: “Manus x Machina: divat egy technológia évében”.

forrás: [link] [link]
Louis Vuitton Series 4

 

 

A kampány előzménye, hogy a Louis Vuitton tavaly októberében megrendezett 2016 tavaszi-nyári kollekcióját promotáló divatbemutatón az első modell haja kísértetiesen hasonlít Lightning frizurájára.

EGY KÜLÖNLEGES TÁSKÁT SZERETNÉL?

A Monimi klasszikus kék-türkiz-barna kombinációja ez a táska. Gyönyörű formájú, változatos mandalák, apró karikák díszítik. A minta különleges nyomtatási technológiával került az anyagra, UV és időjárás álló, vízlepergető, a táska egyszerűen nedves szivaccsal letörölhető. Újdonságként a hátába külső cipzáras zsebet készítettem!

MIÉRT VÁLASZD A MONIMI TÁSKÁT?

  • A minőségi anyagok és különleges díszítések tesznek egyedivé.
  • Meglepően könnyű, sokkal könnyebb, mint egy műbőr táska.
  • Tartós, mindenhol megerősített, ezért 1 év garanciát vállalok rá.
  • Belül is megcsodálhatod, mert nem csak a külső számít.

Tetszett ez a cikk? Oszd meg másokkal is!

Megosztás itt: facebook
Megosztás Facebook-on
Megosztás itt: twitter
Megosztás Twitter-en
Megosztás itt: linkedin
Megosztás Linkdin-en
Megosztás itt: pinterest
Megosztás Pinterest-en

Hozzászólások